Just keep swimming - Reisverslag uit Waitomo Caves, Nieuw Zeeland van Elsemiek - WaarBenJij.nu Just keep swimming - Reisverslag uit Waitomo Caves, Nieuw Zeeland van Elsemiek - WaarBenJij.nu

Just keep swimming

Blijf op de hoogte en volg Elsemiek

23 December 2012 | Nieuw Zeeland, Waitomo Caves

Whoehoeee ik heb vakantie! Kerstvakantie in Nieuw-Zeeland en het is ook nog eens zomer. Maar wat zal ik doen tijdens mijn kerstvakantie?Laat ik eerst even vertellen wat ik allemaal mee heb gemaakt de laatste tijd.

Vorige week besloten we naar Raglan te gaan, een middagje heerlijk surfen en zonnen. Eenmaal aangekomen in Raglan zijn we meteen het water in gegaan om te surfen. Omdat Anouk al een tijdje niet gesurft had probeerde ik haar wat instructies te geven. Op een gegeven moment merkte ik op dat Anouk maar steeds op de zelfde plek bleef. Ik dus steeds volop schreeuwen; Anouk peddelen, peddelen! Hoe hard Anouk ook aan het peddelen was, er kwam maar geen beweging in. Dus ik besloot naar haar toe te zwemmen om haar te helpen. 15 minuten later waren we nog steeds beide druk aan het peddelen zonder resultaat. Op een gegeven moment kwamen er twee lifeguards naar ons toe en vroegen of alles wel goed ging. Wij volop lachen en zeggen dat alles goed ging en dat we gewoon wat aan het ouwehoeren waren. Anouk en ik hadden enorm veel lol, maar hoe hard we ook bleven zwemmen en peddelen er kwam maar geen eind aan. Later merkte ik op dat bij het water 8 lifeguards onze kant op keken. ( met naast hun een auto en een lifeguard boot ). Hierdoor moesten we alleen maar nog meer lachen, want waarom keken ze nou naar ons! Zagen we er zo wanhopig uit? Uiteindelijk kwamen de twee lifeguards weer bij ons en vroeg weer of het wel echt goed ging? Anouk en ik zaten namelijk vast in een stroming. Toen Anouk en ik dit hoorde kwamen we neit meer bij van het lachen. Met ondersteuning van de lifeguards zijn we uiteindelijk toch het water uit gekomen. Mijn eerste reactie toen we het water uit waren;’’Zeg Anouk komen we nu ook op TV? Twee stomme Nederlanders die de hulp van de lifeguards afwijzen omdat ze van mening zijn te kunnen zwemmen en het beter weten’’. Na deze redding actie zijn Anouk en ik maar niet meer het water in gegaan.

Afgelopen week was het een drukke week. Zo heb ik deze week tijdens de Takapuna Business Event veel nieuwe mensen leren kennen. En heb ik uren lang met de burgemeester van Takapuna gepraat. Heb ik lekker met mijn collega's gegeten in de stad. Heb ik samen met alle collega's van NZIE & Avonmore een Japanse kookles gehad. En heb ik afgelopen vrijdag wederom kerst gevierd met mijn collega's.

Gister hebben Emma en ik onze vakantie gevierd in de stad. Met als resultaat lekker eten & shoppen. Bovendien was er een kleine festival in de stad.Wat ik precies met kerst ga doen weet ik nog niet. Aankomende week hoop ik samen met Anouk & Emma een kleine roadtrip te doen naar Wellington & Napier.
En Emma & ik hebben ons roadtrip geboekt voor in februari! Twee weken rond reizen in het Zuiden!

Ik wil jullie allemaal alvast veel plezier toewensen met de feestdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar! Hoop jullie allemaal weer snel te zien in 2013!

  • 23 December 2012 - 10:22

    Katja:

    Wederom een mooi verhaal schat.
    Tot snel in 2013 en fijne kerstdagen.
    Alvast een heel gelukkig nieuwjaar. Enjoy life :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Waitomo Caves

Mijn eerste reis

-

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2013

It's time to say goodbye

28 Januari 2013

Only for 4 weeks left

03 Januari 2013

Goodbye 2012, Hello 2013

23 December 2012

Just keep swimming

12 December 2012

Ho Ho Ho it's Christmas timee
Elsemiek

Actief sinds 06 Aug. 2012
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 6975

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2012 - 24 Februari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: