First week in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Elsemiek - WaarBenJij.nu First week in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Elsemiek - WaarBenJij.nu

First week in Auckland

Blijf op de hoogte en volg Elsemiek

07 September 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo iedereen!
Eindelijk, mijn blog is een feit! Ik wou al beginnen met mijn blog in NL maar door alle drukte kwam het er steeds maar niet van. En toen ik arriveerde in NZ, had ik er steeds geen tijd voor. Maar hierbij mijn 1ste verslag vanuit Nieuw Zeeland!
Nadat ik afscheid had genomen van mijn ouders, zussen en ssamad vertrok ik met tranen in mijn ogen naar Nieuw Zeeland met een tussen stop in Hong Kong.
De vlucht viel reuze mee, goed geslapen in het vliegtuig en veel leuke films gekeken ! Voordat ik het wist was ik al in Nieuw Zeeland. Eenmaal gearriveerd in Nieuw Zeeland werd ik opgewacht, daar stond mijn bordje hoor INTERN ELSEMIEK DOUMA. Yep that’s me.
Hup meteen de auto in naar mijn accommodatie met een kleine rondleiding van de chauffeur. En het viel me meteen al op maar wauw wat is Nieuw Zeeland mooi groen. De omgeving is zo mooi.
Eenmaal gearriveerd bij mijn accommodatie voor de komende 6 maanden werd ik verwelkomd door mijn brakke huisgenoten haha! Super gezellige mensen, gezellig huis. Wel is het enorm koud/vochtig in het huis. Maar helaas zijn dat veel huizen hier in Nieuw Zeeland. Dus laat de zomer hier maar snel beginnen, want ik kan maar niet wennen aan de kou!
Mijn huisgenoten hadden voor het weekend een roadtrip gepland naar Mount Maunganui en vroegen of ik zin had om mee te gaan.
En ondanks mijn jetlag had ik uiteindelijk besloten om toch mee te gaan. En wat ben ik blij dat ik mee ben gegaan. Meteen heb ik een klein stukje van Nieuw Zeeland gezien, en heb ik mijn ogen uitgekeken. De omgeving is zo mooi!
We hebben de 1ste dag de Mount Maunganui beklommen en heerlijk op het terras gezeten. We hebben met zijn allen gezellig geslapen in een hostel in Tauranga. De 2de dag zijn we rustig naar huis gereden en hebben we Wairere …. beklommen. En het uitzicht daar boven was ook weer adembenemend .
Helaas kwam aan het weekend al snel een einde en moest het “echte” leven in Nieuw Zeeland beginnen! Ik loop stage bij New Zealand Institute of Education in Takapuna. Inmiddels heb ik mijn eerste week erop zitten. En de eerste week beviel me erg goed, hele leuke mensen en een leuke organisatie! Ik zie mezelf de komende maanden hier wel zitten. Kan niet wachten om te werken aan mijn project.
Inmiddels heb ik alweer lekker weekend. Morgen ga ik de stad Auckland verkennen samen met Emma en in de avond gaan we met iedereen uiteten en op stap. Ik heb er zin in en ben benieuwd wat het weekend mij zal brengen!
xxxxx

  • 07 September 2012 - 13:57

    Melanie:

    He Kiwi van me, wat heerlijk allemaal. Gelukkig was ik dankzij whatsapp al redelijk op de hoogte!! Geniet van alles lieverdje!! Het is je meer dan gegund!!! Heeel veel liefs uit Edinburgh!

  • 07 September 2012 - 14:29

    Evelien:

    Wat leuk dat je toch een blog bent begonnen! Kan ik deze ook nog een keer lezen haha. Ben blij dat je inderdaad ook gewoon wats app hebt en naar je zin hebt! Het landschap is inderdaad ontzettend mooi, ik wist helemaal niet dat het zo groen zou zijn! Geniet van je weekend, ga leuke dingen doen! Dikke kus xx

  • 07 September 2012 - 15:47

    Hedje:

    Hee meid! wat fijn om te lezen dat je het goed hebt en nu zo geniet!! hou ons op de hoogte! blijf vooral bloggen en vergeet niet te whatsappen ;-)
    love you!

  • 07 September 2012 - 17:19

    Rony:

    Hee meid!
    Super dat je toch een verslag bij houdt! Echt super om te lezen!
    En die foto's op facebook.... WAUW!! Echt supermooi!
    Geniet ervan meis!
    Ciaociao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

-

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2013

It's time to say goodbye

28 Januari 2013

Only for 4 weeks left

03 Januari 2013

Goodbye 2012, Hello 2013

23 December 2012

Just keep swimming

12 December 2012

Ho Ho Ho it's Christmas timee
Elsemiek

Actief sinds 06 Aug. 2012
Verslag gelezen: 691
Totaal aantal bezoekers 6980

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2012 - 24 Februari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: