Kiwi Life - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Elsemiek - WaarBenJij.nu Kiwi Life - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Elsemiek - WaarBenJij.nu

Kiwi Life

Blijf op de hoogte en volg Elsemiek

17 September 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

Inmiddels voel ik me al aardig thuis hier in Nieuw Zeeland. De tijd vliegt hier ook voorbij, maar dat ervaar ik als positief. Doordeweeks ben ik uiteraard hard aan het werk bij NZIE. Maar tussendoor geniet ik van Nieuw Zeeland.

Vorig weekend heb ik samen met Emma de stad bekeken, al zijn we niet verder gekomen dan de hoofdstraat en de haven. Later in de avond hebben we met zijn allen lekker gegeten in de stad ( wat een hele mooie rekening met zich mee bracht ) en vervolgens hebben we een dansje gewaagd in de stad. Met als eindresultaat aan het einde van de avond helemaal blut te zijn. Hoppa dat is één weekend tripje minder!
Maar het was een gezellige avond dus het was het waard.
Die zelfde zondag ben ik samen met mijn huisgenoten naar een uitkijkpunt gegaan in Auckland, One Three Hill. Lekker gewandeld tussen de schaapjes, met meerdere pogingen ze proberen te vangen.

Donderdag had ik het geluk dat ik met de studenten van NZIE mee mocht naar Rangitoto Islands als begeleider. Met alle studenten van NZIE zijn we met de ferry vanaf Devenport naar Rangitoto gegaan. Het was een interessante groep bij elkaar vond ik zelf. Chinezen, Brazilianen, Japanners, Koreanen, Fransen ze zaten er allemaal bij. Wat ook zeer interessante gesprekken met zich mee bracht. Eenmaal aangekomen op Rangitoto Island zijn we begonnen aan de wandeltocht naar boven. En wat hadden we geluk, de zon scheen volop. En wuaw, het uitzicht vanaf de top van de vulkaan was echt adembenemend!

En toen had ik alweer weekend! Voor het weekend hadden we grootste plannen namelijk Piha Beach. Echter viel het weer op zaterdag erg tegen dus zijn de plannen gewijzigd. Met alle interns hebben we eerst rondgereden in Auckland, gevolgd met een trip naar Devenport. Daar wat rond gehuppeld. En uiteindelijk zijn we naar het strand gereden, daar hebben we lekker een ijsje gegeten.
En zondag, zondag scheen de zon weer volop in Auckland. Met een paar huisgenoten hebben we lekker langs de kust gereden en hebben we een paar mooie strandwandelingen gemaakt. Die zelfde avond hebben we afscheid genomen van een huisgenoot, dit hebben we gedaan met lekkere pizza's en een wedstrijdje bowlen!

En helaas was mijn weekend alweer voorbij, en moet er alweer gewerkt worden! Maar ik heb alweer veel leuke dingen op de planning staan, dus geniet volop van elke dag!

Cheers!

  • 25 September 2012 - 16:24

    Loes:

    Super verhaal Els! Top dat je zo geniet :)
    Je doet echt vette dingen! Blijf vooral nog heeeel veel genieten ! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

-

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2013

It's time to say goodbye

28 Januari 2013

Only for 4 weeks left

03 Januari 2013

Goodbye 2012, Hello 2013

23 December 2012

Just keep swimming

12 December 2012

Ho Ho Ho it's Christmas timee
Elsemiek

Actief sinds 06 Aug. 2012
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 6982

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2012 - 24 Februari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: