Let's go to the beach beach - Reisverslag uit Waitomo Caves, Nieuw Zeeland van Elsemiek - WaarBenJij.nu Let's go to the beach beach - Reisverslag uit Waitomo Caves, Nieuw Zeeland van Elsemiek - WaarBenJij.nu

Let's go to the beach beach

Blijf op de hoogte en volg Elsemiek

26 November 2012 | Nieuw Zeeland, Waitomo Caves

Wauw Wauw Wauw, what an amazing weekend. Maybe one of the best....
Ik heb genoten! Zon, zee & strand.

Afgelopen week had ik een drukke week met veel gezelligheid. Doordeweeks op de woensdagavond ben ik naar een business event geweest in Takapuna. Hier ben ik samen met mijn collega's heen gegaan om wat meer te weten komen over social media ( heeel stiekem kwamen we gewoon voor de gratis hapjes en drankjes ). En als toppunt van de avond heb ik ook gewoon nog een social-media course gewonnen.
De donderdagavond hebben we een kleine "good bye" party gehouden voor mijn collega. Dit hebben we gedaan met heerlijke cocktails, hapjes en karaoke!
Helaas moest ik na deze mooie avond nog één dag werken voor dat mijn weekend echt begon.

Zaterdagochtend vertrokken we met de bus richting Coromandel. Onze eerste stop was The Hot Water Beach. Met z'n allen ( en 1000 anderen toeristen ) een kuil graven in het zand, waar vervolgens warm water uit komt, dit even combineren met koud zeewater en je hebt een heerlijke stoombad!

En toen, toen de volgende stop; The Cathedral Coves.
Stukje paradijs op aarde. Dit is eigenlijk het enige wat ik er over kwijt wil. Het is daar zo mooi, zo rustgevend. Hier hebben we dan ook de hele middag heerlijk op strand gelegen. Rond 4 uur zijn we richting het hostel gegaan, lekker gebarbecued en aan het strand gezeten.
Zondagochtend hebben we de hele ochtend lekker op het strand gelegen. In de middag zijn we het water opgegaan om te kajakken. Mooi langs de kust en als tussenstop The Cathedral Coves again.

Na de kajaktocht hebben we de rest van de dag heerlijk op het strand gezeten. En toen, dames en heren, heeft iemand op het strand een kreeft gevangen. En wat voor één! Groot, zo groot, om kriebels van te krijgen. En dat in het zelfde water waar je de hele middag in gezwommen hebt. Later bleek dat de kreeft waarschijnlijk al iets van 100 jaar oud was. Inderdaad: "was". Het arme beest namelijk werd namelijk meegenomen als avondmaaltijd.
Nou en inmiddels ben ik zelf ook een halve kreeft! Burn baby Burnnn

Komende week heb ik weer een drukke week. Waardoor ik nu alweer uit kijk naar mijn weekend. Binnenkort ga ik mijn reis plannen met Emma voor de roadtrip in februari. Kijk er nu al naar uit om lekker rond te reizen. Helaas heeft dit ook een nadeel, het betekent namelijk ook dat ik daarna alweer terug moet naar Nederland. HELP


  • 26 November 2012 - 11:14

    Melanie:

    Prachtige foto's weer! Erg jaloersmakend!!! En wees niet getreurd je hebt nog tot februari gekkie.. dat duurt nog wel even! Ik moet over 3 weken alweer naar huis :( :( Poor me. Anyway, geniet schatjeee!!!

  • 28 November 2012 - 17:28

    Ssamad:

    whoe wat een leuke blog (net als altijd trouwens). je hebt dus weer een mooi weekend ben stiekem wel een beetje jaloers hehe. wel goed van je dat je toegeeft dat julie alleen voor de hapjes en drankjes kwamen bij dat business event waren haha en hele mooie fotos. en kom maar snel terug naaar nederland:P

    maar lieve schat nog heee veell plezier
    dikke kussss (L)(L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Waitomo Caves

Mijn eerste reis

-

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2013

It's time to say goodbye

28 Januari 2013

Only for 4 weeks left

03 Januari 2013

Goodbye 2012, Hello 2013

23 December 2012

Just keep swimming

12 December 2012

Ho Ho Ho it's Christmas timee
Elsemiek

Actief sinds 06 Aug. 2012
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 6981

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2012 - 24 Februari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: