enjoy life - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Elsemiek - WaarBenJij.nu enjoy life - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Elsemiek - WaarBenJij.nu

enjoy life

Blijf op de hoogte en volg Elsemiek

25 September 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

Wat een top weekend heb ik gehad! Ik zal even beginnen bij het begin.
Vorige week donderdag heb ik samen met mijn huisgenoten in de stad gegeten, daarna hebben we meegedaan aan de pub crawl in Auckland. Met de hele bende elke kroeg een kort bezoekje brengen. Helaas konden we het niet te laat maken aangezien we de volgende dag gewoon weer naar stage moesten.

En toen hadden we weer weekend, en wat stond er op onze planning? Een roadtrip naar Taupo! Met zijn allen in 2 volle auto's richting Taupo arriveerden we midden in de nacht bij ons hostel in het National Park. De volgende ochtend zag ik pas hoe mooi de omgeving was, het uitzicht was adembenemend. Daarnaast hadden we weer het geluk dat de zon volop scheen ( wat overigens wel heeft geleid tot een rode hoofd ). Snel hebben we alle spullen gehuurd en zijn we richting de piste gegaan. Vol enthousiasme zijn we meteen helemaal naar boven gegaan, en hebben we de hele dag volop genoten van de piste. Einde van de dag was ik kapot, wat resulteerde in een paar mooie valpartijen. Dit betekende voor mij toch echt dat het genoeg was geweest voor vandaag en dat ik toe was aan een lekkere warme chocolademelk..
Toen we allemaal onze chocolademelk op hadden gingen we weer met de auto's richting het hostel, en toen... toen begon het "avontuur".

AUTOPECH! Eén van de auto's hield ermee op. Juist, wat nu? Na veel telefoontjes hebben we een huurauto kunnen regelen in Taupo . Om de dag toch goed te eindigen hebben we heerlijk gegeten bij een ander hostel lekker aan de openhaard.
Zondagochtend hebben we eerst heerlijk ontbeten bij een station in het National Park. Daarna zijn we weer met zijn allen in de auto gestapt om te beginnen aan onze terugreis naar Auckland. En de route die we hebben gereden…super mooi. De omgeving is zo afwisselend, de omgeving verandert om het uur. Je raakt niet uitgekeken...

En nu ben ik alweer druk aan het werk in Takapuna bij mijn stage. Ben momenteel druk bezig met het organiseren van een event voor de organisatie in december. Super leuk....

Ik sluit hierbij mijn verhaal af voor deze week. Volgend weekend staat Rotorua op de planning, ik ben nu al benieuwd wat het weekend me dan weer zal brengen!

Cheers

  • 25 September 2012 - 16:08

    Melanie:

    Elsieee!!! Wat een mooie foto's!!! Echt adembenemend!!! Heerlijk blijven genieten!!! Kijk uit naar onze skypedate van vrijdag :) Enjoy mate :)
    Heeel veel liefs en een dikke kus uit Edinburgh waar het nu elke dag regent, stormt en ontzettend koud is brrr.

  • 26 September 2012 - 13:53

    Ssamad :

    whoe wat leuk en het is daar inderdaad heel mooi, hahah vooral je autopech nee grapje. heb je effe laten hoe goed je bent in snowboaden:P. en verheug me op de verhalen volgende week kusj schatje like you

  • 23 Oktober 2012 - 20:26

    Femke:

    Hey beste vriendinnetje van me!
    Ik mis je hoor! Wat is het toch leuk om te lezen die verhalen van je! Je hebt het maar goed naar je zin.

    Ik verheug me al wel weer op je terugkomst hoor!

    Dikke kus en knuffel van je vriendinnetje Femke
    En groetjes van Tim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

-

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2013

It's time to say goodbye

28 Januari 2013

Only for 4 weeks left

03 Januari 2013

Goodbye 2012, Hello 2013

23 December 2012

Just keep swimming

12 December 2012

Ho Ho Ho it's Christmas timee
Elsemiek

Actief sinds 06 Aug. 2012
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 6979

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2012 - 24 Februari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: